Inschrijven bij BNA Zorg en Bemiddeling 

Hoe kan ik mij inschrijven bij BNA Zorg en Bemiddeling? 

Inschrijven bij BNA Zorg en Bemiddeling kan heel gemakkelijk via de website! Klik op de knop ‘inschrijven’ en volg de instructies. 

Welke diploma(‘s) dien ik te hebben om aan de slag te kunnen gaan.
Wij bieden opdrachtgevers aan voor de volgende doelgroepen:

  • Verzorgende IG
  • Helpende
  • Helpende plus
  • Begeleider

Wat heb ik nodig om mij in te kunnen schrijven als zzp’er bij BNA Zorg en Bemiddeling? 

  1. Behaalde diploma’s en/of certificaten in de uitvoerende zorg; 
  2. Documenten die aantonen dat je voldoet aan de wetgeving voor zelfstandigen in de zorg; 
  3. Heb je een gecertificeerd KIWA keurmerk? Dan hoef je alleen nog maar je behaalde diploma’s en/of certificaten in de uitvoerende zorg te uploaden. Het uploaden van aanvullende documenten is dan niet nodig. Je KIWA nummer vraag je gemakkelijk op via mijnkeurmerk.nl. 

Ik schrijf mij in, wat doet BNA Zorg en Bemiddeling hiermee? 

Als jij je hebt ingeschreven, doet BNA Zorg en Bemiddeling de laatste check op jouw inschrijving. Mocht er iets ontbreken dan zullen wij jou hierover benaderen. Is alles compleet dan kun je direct starten met reageren op zorgopdrachten.

Kan ik mij inschrijven zonder diploma? 

Nee, BNA Zorg en Bemiddeling heeft jouw diploma nodig voordat jij zorgvragen kan accepteren. Je kunt bij DUO een nieuwe opvragen. Ga naar duo.nl/particulier/diploma-kwijt.jsp 

Over de zorgvragen bij BNA Zorg en Bemiddeling. 

Wat voor zorgvragen biedt BNA Zorg en Bemiddeling? 

Wij bieden opdrachtgevers aan door het hele land. Door dat wij rekening houden met jouw situatie leggen wij jou de beste opdrachten voor.  Je kan direct starten! 

Voor welk niveau biedt BNA Zorg en Bemiddeling zorgopdrachten aan? 

Wij bieden opdrachten aan voor zorgprofessionals vanaf niveau 2. 

Heb ik inspraak op mijn tarief? 

Werken via BNA Zorg en Bemiddeling betekent open en eerlijke vastgestelde tarieven. Voor alle niveaus hebben wij de beste tarieven voor jou.  

Hoe krijg ik zorgopdrachten die aansluiten op mijn niveau en zorgproduct? 

Jij stelt zelf jouw voorkeuren in, zoals je niveau en de omgeving waarin je wil werken. Wij bieden alleen opdrachten aan die aansluiten bij jouw diploma’s voorkeuren en certificaten.  

Reageren op zorgopdrachten 

Hoe weet ik welke zorgopdrachten er actueel open staan? 

Wij laten altijd via de mail weten wat voor openstaande diensten wij hebben.
 

Ik zie een interessante zorgopdracht staan, hoe kan ik reageren? 
Reageren op zorgopdrachten kan zodra jouw inschrijving door ons geactiveerd is. Als je een leuke zorgopdracht voorbij ziet komen, kun je deze ‘accepteren’. Dit kan op twee verschillende manieren:
 

  • Via de telefoon op +(06) 45 01 99 54
     
  • Via de mail op: zorgopdrachten@bnazorgenbemiddeling.nl
     

Ik heb een zorgdopdracht toegewezen gekregen, maar ik kan niet komen. Wat nu? 

Ben je genoodzaakt een toegewezen dienst te annuleren? Zorg dan dat je dit zo vroeg als mogelijk aan ons doorgeeft, zodat wij voor de klant nog op zoek kunnen gaan naar een andere zorgverlener. No-show = No-Go. Bij een no-show of afzegging korter dan 24 uur voorafgaand aan de start van de dienst (zonder dat er sprake is van overmacht dan wel een geldige reden) treedt het boetebeleid in, waarbij we € 150,- bij jou in rekening brengen. Dit doen wij zodat wij de middelen hebben om op korte duur vervanging te vinden.

Algemeen 

Wij hanteren lage of geen bemiddelingskosten, zodat wij de beste werkgelegenheid kunnen aanbieden aan jou. 

Hoe en wanneer kan ik BNA Zorg en Bemiddeling bereiken? 

Je kunt ons tijdens kantooruren (ma-zo 09:00-17:00) bellen, op +(06) 45 01 99 54 maar ook via de mail info@bnazorgenbemiddeling.nl 

Praktisch 

Hoe komen mijn facturen bij de opdrachtgever? 

Je gewerkte uren registreer je zelf. Vervolgens sturen je jouw uren elke week naar finance@bnazorgenbemiddeling.nl, zodat wij deze uren voor jou kunnen factureren.

Wat te doen bij ziekte? 
Ben je ziek? Meld dit dan bij de zorginstelling waar je zal werken. Vervolgens bel je ons tijdens kantooruren (ma-vrij 09:00-17:00).